Suzanne is 16. People her own age bore her. Every day on her way to high school, she passes a theater. There, she meets an older man, who becomes obsessed with her. Despite their age difference, they find in each other an answer to their ennui and fall in love. But Suzanne is afraid she’s missing out on life – that life of a 16-year-old, which she had struggled so much to enjoy in the same way as her peers.