Giulia (40 yo) has a hectic daily routine in a big and stressful city. She has to deal everyday with her new and incompetent boss, her broke and freeloader partner, his teenage son, a best friend who doesn’t listen to her and keeps dreaming impossible love stories. Not to mention the unbearable scale, which scores every time the same weight although she’s always on a diet! On the verge of a nervous breakdown, Giulia decides to seek the advice of a bizarre life coach and try to get all these burdens off her chest. As soon as she steps out the counselor’s office, a real revolution happens inside her, and all the humiliation and anger held in for too long starts exploding out and loud without control.