Etienne, an often out of work but endearing actor, runs a theater workshop in a prison, where he brings together an unlikely troupe of prisoners to stage Samuel Beckett’s famous play Waiting for Godot. When he is allowed to take the convicts on a tour outside of prison, Etienne finally has the chance to thrive. Each date is a new success and a unique relationship grows between this ad hoc group of actors and their director. But soon comes the final performance in Paris. Will their last night together be the biggest hit of them all?