Angela has a life that wipes out in front of her eyes. Living in a routine which seems impossible to run away from until the moment she ventures herself on a journey through the remote lands, where she will discover a special interest filming insects on her mother's camera while she deals with the unexpected and unknown impulses of her loneliness.