In the 1970s, in a country still living under a grey dictatorial regime dominated by censorship, Maria, a young dancer, struggles to bring colour to the world and explore her freedom. As she pursues her dream of becoming a TV star, the journey is told through the greatest hits of the incomparable Raffaella Carrà.