The producer Vittorio Cecchi Gori talks frankly about the success story behind the greatest film production and distribution company Italy has ever had. It’s the story of fathers and sons, intellectuals with passion and vision, and men with often complicated love lives, but it’s also the epic tale of what started as a Renaissance-style workshop and turned into an enormous industry. The film features photos and archival material seen here for the first time.