Luc Germon is a famous lawyer who has nothing to prove. His new client Gilles Fontaine, a powerful business man, is accused of buying a gorgeous property on the French Riviera – the Villa Caprice – in a very suspicious way. Trapped, Fontaine relies on Germon’s skills and knowledge to find a way out of this mess. These two men of power should combine forces... But little by little, allies become enemies.