Behind the gates of a housing estate, a peculiar game is being played. The life of its wealthy residents is regulated by an honorary, patriarchal code. The Kowalski and Nowak families have been entangled in a family blood vendetta for years. Under the pressure of her father and the community Ewa Nowak begins a hunt for young Klara Kowalski, her brother's killer.