A blue screen informs that war has begun. What will be needed? Collect the men, find guns, or maybe someone will give them. We need a location, a country where the war would take place. No problem, the Colonel is a real pro, he has caused wars to order, or on orders, on multiple occasions in different countries. Now his followers have grown up and caused a war in his country. He doesn’t want to, but he has to fight. He is old and tired of war. He wants to be at the table with a steaming pot of tasty mutton ribs and stare at an innocent TV screen with the news on, and the dressed-up news reporter announces that the war has begun.