Davud is a misunderstood, restless young man in search of his “true” family, those whom he feels certain will bring meaning and love to his life. When, over the course of one day, he experiences an unexpected series of accidents with people that each time results in a death, invisible memories, narratives and concerns rise to the surface. Davud is propelled into a journey of discovery, failing to recognise his “missing half” again and again, until he finally comes to accept that living in danger is his fate, that death will always be stronger than his own narratives, and that shedding them is his initiation into entering life more fully. Set on the path of becoming, Davud ultimately returns to the place where he has always lived. There, he finds Love is waiting for him. But perhaps it is too late.