In this riveting, suspenseful dystopian drama, a lavish upper-class wedding goes awry in an unexpected uprising of class warfare that gives way to a violent coup d’etat. As seen through the eyes of the sympathetic young bride and the servants who work for- and against- her wealthy family, Nuevo Orden breathlessly traces the collapse of one political system as a more harrowing replacement springs up in its wake.