A masseur from the East enters the lives of the rich residents of a bland, walled off community. Despite their wealth, the residents emit an inner sadness, a longing. The mysterious newcomer’s hands heal, his eyes seem to penetrate their souls. To them, his Russian accent sounds like a song from the past, a memory of their seemingly safer childhood. Zhenia, for this is his name, changes their lives.