Germany is struck by a violent series of racist terror attacks. 20-year-old Luisa joins a subdivision of the Antifa to oppose the uprising neo-Nazi movement. With her reckless actions, she not only fights against the extreme right but also tries to impress Alfa, an Antifa activist she is secretly in love with. Soon, things escalate, and Luisa and her friends clash over the question if violence could ever be a legitimate political answer to fascism and hatred.