In August of 2018, Greta Thunberg, a 15-year-old student in Sweden starts a school strike for the climate. Her question for adults: if you don’t care about her future on earth, why should she care about her future in school? Within months, her strike evolves into a global movement. Greta, a quiet Swedish girl on the autism spectrum is now a world famous activist. The team behind I Am Greta has been following the young activist from her very first day of school strike.