Romantic Guide to Lost Places is an unusual road movie that ranges across Europe looking for forgotten places, during which two strangers, both trapped in lives of deceit, come to terms with their own pasts. Benno and Allegra: he's over fifty, English, and drinks like a fish; she's twenty years younger, a travel blogger with lots of imagination. They both live off their lies and have no intention of stopping now. Next-door neighbors who had never met until the day he wound up on the wrong landing, and nothing would ever be the same. Sheer chance leads this odd couple on a flight towards lost or forgotten places, where their mutual support makes for self-discovery.