On the eve of the pandemic, I learned I was very sick. Practically at the same time, my best friend, whom I’d lost touch with, became sick herself, and this brought us together again. Springing from a sequence of unimaginable events, this film took shape in a new world and in lockdown, and was made exclusively using my cellphone. It investigates the power of storytelling, which is able to dispel the fear of living and dying, and it probes the mystery of every friendship, every faith.