To the Moon is a beautiful and poetic cinematic ode to our moon. Made primarily from international cinematic archives in combination with literary fragments and original moonlit cinematography filmed across five continents, To the Moon steps lightly through the ages and ideas that people have drawn from the moon to create a meditative work of timeless resonance.