Ernesto’s mother wants her body to be cast into the sea once she passes away. Although it is illegal, when the day arrives Ernesto steals her coffin intending to honour her wishes. His daughter will accompany him and desperately try to change his mind. During the journey, she will discover that her father is far from crazy despite always going against everybody else’s opinion.