A young Italian mother is living a life of part-time prostitution in Austria, unbeknownst to her friends and family. Everything seems to be going well until her secret is discovered. The wrath of the small mountain community where she lives is then unleashed against her – it also affects her son, and reveals all the hypocrisy and narrow-mindedness that hover over the apparent stillness of` the village. Through this excruciating process, the woman will succeed in leading her son and her partner to an unexpected growth - the two learn to accept the woman she is, and to accept each other, as, together, they find their place in the world.