Tommy is a young man who is not in a hurry and believes that life is there to be lived. His situation is abruptly changed by the return of his high maintenance, anti-everything, ex-girlfriend Jean. When, during one of their frequent ‘domestics’, she slips and is fatally injured, he confronts a dilemma far greater than he ever imagined.