A skeleton is found buried at the Garizmendi farmhouse. Fermín and Karmen call their son Néstor, who reports the matter to the authorities. But, when the agents turn up, the bones are gone. Suddenly, the bell on the nearby chapel begins to peal. This bad omen announces the coming of tragic events and reopens old wounds within the family. Second feature film by its director.