Oscar-nominee Rosamund Pike plays Marla Grayson, a highly successful legal guardian with a knack for using the law to her benefit and her elderly clients’ detriment, living a life of luxury at their expense. But when her seemingly innocent next victim turns out to have dangerous secrets, Marla must use every ounce of her wit and cunning to stay alive in this wry, cutting and wholly original thriller.