François and Noémie run a sawmill in the mountains not far from the Swiss border. François has taken over his family's business, making him the fourth generation. He dreams of having a child. After years of failed fertility assistance, they give up on having a baby of their own and turn to adoption. But then François meets Patricia, new to the neighborhood. They begin a passionate affair. Soon after, Patricia gets pregnant.