In the Italian region Calabria it’s the worlds most dangerous mafia organization that reigns: the ‘Ndrangheta. Here, a life of extorsion and murder is being passed on from father to son. In this documentary we follow juvenile judge Roberto Di Bella and four boys involved in mafia activities. Di Bella fights against the ‘Ndrangheta by taking young boys away from their extremely powerful and violent families, and by re-educating them. Can one man change their fate?