A young couple travels to a shady Eastern European hospital for plastic surgery. The young woman wants a breast reduction. Her mother comes along for yet another face-lift. Wandering through an abandoned ward the boyfriend stumbles upon a young woman, gagged and strapped to an operating table; she's the result of experimental rejuvenation treatment. He frees her but doesn't realize she’s patient zero and he just caused the outbreak of a virus that will change the doctors, patients, and his mother-in-law into bloodthirsty zombies.