On the night before his farewell to football, Francesco Totti retraces his entire life, as if he's watching it on the silver screen together with the audience. Images and emotions flow among key moments of his career, scenes from his personal life and memories he has never shared before. It’s the intimate, firsthand story of the sportsman and man.