Francis, an insignificant accountant officiating in a shady cabaret in Charleroi, has marital problems with Martine, his wife. After a heated argument, he wakes up one morning to discover a very bad news in his own freezer. This is the macabre and zany starting point of a burlesque thriller perfumed with fresh “gueuze”, of gypsy music, under a background of denial of the disintegration of the couple, where all the varieties of neurosis and madness will cross.