Encouraged by some friends of hers, Vessela, who is a young mum, smokes a funny tasting cigarette without suspecting how this will reflect on her life. She wakes up the next morning in withdrawal, and later realises that she’s an addict and all she cares about is heroin. Vessela’s search for happiness has never been more desperately floating in between life and death.