Fortuna is a little girl who lives with her mother in an unidentified and anonymous suburb. There's something else that makes this place even darker: an unspeakable secret that shadows the lives of Fortuna and his best friends. That secret consists in the reality of the abuses the kids suffer from someone very close to them. The story of Fortuna, Anna and Nicola—in a mix of invention and reality—is taken from a sadly true story, told as a sort of “horror-fairytale”, without showing any violence, but through the imagination of the kids that often meets their grim reality.