It is summer break and best friends Amélie, Bintou and Morjana hang together with the neighborhood teenagers. At night, they have fun sharing goosebumps stories and urban legends. But when Amélie is assaulted by her ex, she remembers the story of Kandisha, a powerful and vengeful demon. Afraid, upset, she summons her. The next day, her ex is found dead. The legend is true and now Kandisha in on a killing spree. The three girls will do anything to break the curse.