Quebec, the 60s. Sylvette and Anglomard welcome their 14th child, Aline. In this modest family, music is king. When a producer discovers Aline and her golden voice, he has only one idea in mind: to make her the greatest singer in the world. Supported by her family, guided by Guy Claude’s experience and budding love for her, Aline will create an extraordinary destiny for herself.