The small town of Datong is being transformed, following the path of the great Chinese history. Young people work hard there, aiming for the sky, tradition disappears in the face of modern urbanism and nothing will stop the advance of power. Thus China will become « a great socialist country, beautiful, modern, prosperous, powerful, democratic, harmonious and highly civilized » . Let yourself be guided trough a sensitive journey to the heart of these great changes.