Leonida Riva (Fabrizio Gifuni) is a dark and lonely war veteran, with a background in the Army Special Forces. The work LO hA carried very far from the family. His eldest son has never forgiven him, while his young daughter unconditionally adores him. But a tragic event will force Leonida to turn again into something he believed buried in his past. A story with a high emotional tension that mixes feelings and action in a crescendo that will lead a man to transform, out of love, into a true public enemy.