During the height of World War II, commander Stan and a courageous group of resistance fighters are given a suicide mission to deliver a stolen Nazi submarine filled with atomic uranium. Hunted down by Hitler's army, the motley crew must outwit and outmaneuver relentless German destroyers and more powerful submarine killers which will stop at nothing to send the U-boat to the bottom of the ocean before it reaches safe shores in America.