A renowned health supplement company, run by a ruthless businesswoman, is selecting and abducting young women as part of an experiment bio-hacking babies’ DNA to enable her clients to reverse the aging process. When Mia goes to investigate, she finds herself trapped, branded and tortured in a grim underground facility. Familiar faces start to appear, and she realises that she is not alone in this. Can she somehow find inner strength and escape from the nightmare?