Julie just strated university in Bordeaux. She moves into the house of Elizabeth, an old widow who lends her a room in exchange for her help with daily chores. There’s one condition : acting as if Victor, Elizabeth’s dead husband, was still alive. But soon, Julie starts feeling his presence…and an inescapable and dangerous love triangle begins.