In the English countryside during the 90s, Mary gets mixed up against her will in a robbery organized by her boyfriend and his best friend. A luxurious villa? Some elderly owners? It's the perfect opportunity to make a lot of easy money. But the owners come home sooner than planned and far from being harmless, they drag the intruders into a spiral where the aggressor isn't necessarily the one you think. They messed with the wrong people !