Armugan is a man in the mountains, accompanied by the vast sky, the sheep and a personal aide. Armugan has a movement disability. His aide Anchel has worked in the palliative care unit at a hospital. When Armugan is called, Anchel helps him down from the mountains to the one who needs his assistance. Armugan is a Finisher. People are afraid of him, as they sense that he knowns something they do not. A Finisher has the skills and knowledge to help the ones who are dying. Anchel wants to learn that ancient and forgotten art.