What would you do, if you knew that you have a limited time ahead of you? Much shorter than an average life? Members of The Tap Tap - a music band made up of physically disabled - or rather crippled as they would call themselves - students of Jedlička Institute in Prague have a pretty clear idea. They want to live and enjoy every single minute of it. The Tap Tap orchestra shows how to confront difficulties and obstacles. And above all, how to have fun in your life. The members of the band are strong personalities with a direct attitude to life. They drink, smoke, curse, love, as long as they enjoy it. The film explores the spirit of survival and the wild lust for life against all the odds.