Victor, in his early 20s, works at the town hall and lives with his girlfriend Charlotte, who is expecting their first child. When an incident happens at the nearby nuclear power plant, he and his high school friends are forced to confine themselves inside a farmhouse, whereas they should have evacuated the area. As the rain is threatening, they are keeping an eye out for the radioactive cloud. The next 24 hours will be crucial.