Milan, Fernando, son of Ugo Piazza, is a brilliant criminal defense lawyer, unlike his criminal father. When 100 million euros disappear in a telematic fraud, and the prime suspect is Fernando Piazza’s client, his name is set to be dangerously compromised. Especially since the defrauded company is actually a cover up for the most powerful criminal activity in the world, the ‘ndrangheta mafia. Milan, Platì, Frankfurt, Toronto, Melbourne and Antwerp are just a few of the moves Fernando is forced to make in what will become the most dangerous game of his life.