There are nine Sevillas, out of thousands that could be, in this film whose powder keg was Pedro G. Romero's poster for the 2018 Flamenco Biennial. A poster starring nine characters that this film portrays: the Chilean dancer Javiera de la Fuente, the poet David Pielfort, the gypsy lawyer and feminist Pastora Filigrana, the palmero and Bobote dancer, the Hungarian singer and dancer Rudolph, the African dancer Yinka Esi, the bullfighter Vanesa Montoya, the actress Rocío Montero and Gonzalo García Pelayo, the perfect accomplice for this film in its rare mix of radicalism and rootedness to the city. With performances by Israel Galván, Alfredo Lago, Inés Bacán, Rocío Márquez, Raúl Cantizano, Leonor Leal, Tomás de Perrate, Niño de Elche, Rocío Molina and Silvia Pérez Cruz, and Rosalía.