Jonakus and Grytuté love to play a game called secrets. One day, while Jonakus is producing his secret, he cut his finger and faintes. His parents quarrel as to who was guilty about that, and after that his mother desappeares never to come back. Since then, the kids live with their father, until the day they decide to find their mother to the End of the World...