Vera, a nine-year-old girl, disappears without a trace. Five years later she returns but instead of being a teenager he is a woman of about twenty-five years. She does not remember anything. Doctors believe that he is the victim of a strange syndrome of premature aging. The parents are upset but the DNA test confirms that the woman is really their child. When the images resurface, Vera realizes she has lived the life of a man who has awakened from the coma at the same instant when she has vanished into thin air.