Blindness is fascinating for the sighted. And alarming. And inconceivable. How do the blind see the world? We took a trip through Europe. And met very different people. All are blind. A film exclusively with the blind. But it deals with seeing. With the visible and the invisible. With hearing, with smelling. With beauty and with fear. With dreams. With perception of the world with all the senses. Not a film about the handicapped. A film about us.