Regina, a 15-year-old girl who lost her mother years earlier, dreams of becoming a singer. Her father, Luigi, her only family at that point, firmly believes in his daughter's talent and supports her unceasingly. After all, Luigi had given up his own musical career to be near his daughter. Their relationship seems rock-solid, indissoluble, until one day an unexpected event changes their lives.