After resigning from his position as President of France, Jeff is happy to return to the village of Bouzolles with his family. The holidays are fast approaching, and Cathy wants just one thing – to be reunited with her sister Maguy and brother-in-law Jean- Yves, with whom Jeff had a big fight ten years previously. Things are going well until at lunch one day, Jeff and Jean-Yves clash once again, this time about Christmas. This family row, which should never have gone beyond Bouzolles, ends up in a mighty power struggle between Jeff and a global online retailer.