Ernesto (Federico Russo) is a teenager who wanders, in search of himself, through the streets of Rome. Chapter after chapter, time passes and people just disappear but he continues to live impromptu relationships, causing pain to himself and to others. Taking refuge in his happy moments and in political ideologies, he believes he can save his soul from suffering although life will force him to grow and move forward.