My America is a feature-length documentary directed by Barbara Cupisti. The film examines the obstacles and challenges facing America today through the eyes and voices of ordinary Americans who are taking action to support and protect the nation’s people, moral integrity and the ideals of the Constitution. Through the work of these dedicated individuals, the film explores the social issues which have exiled millions of citizens to the peripheries of the American Dream and allows viewers to form their own opinions and conclusions in regards to the besieged American way of life, the country’s moral fiber, and its future.