Growing up in the '60s, Los Angeles brothers Ron and Russell got by on a heavy diet of popcorn matinees and pop music until the spotlight of school talent shows illuminated their way on a musical journey as the Sparks and spawned 25 studio albums. Edgar Wright's vision brings five decades of invention to life through animations and interviews, digging deeply into the band's rich, career-spanning archival.